Thursday, March 1, 2007

Tilbake frå fjelltur

Jau, kom akkurat tilbake frå fjelltur no denne regntunge Torsdagen. Me reiste Tirsdag.
Tirsdag var eg på Strandafjellet og sto på mine trufaste Carving-ski.
Onsdag og Torsdag brukte eg på å prøva ut snowboard. Det var eit jævla helvete.
Den forbanna fjøla lystrar ikkje så lett som ein trur. Eit små-skada kne og gangsperre frå Svarte-Eiriks kjøkken tyder på det.
Ellers var det skøy, litt drit at når alle er trøtte og helst vil slappa av slik i 9 tida på kvelden, me måtte tross alt opp 8, nei.. då skulle me ha det gøy. Synging sto på planen. Jahuu.

Ellers er det bare fine ting å melde, lite med skader.
Marita slo hovudet sitt litt, Kristoffer skrubba seg litt på nasa (dette resulterte i plaster/bandasje),
Arne skada handa si, han skulle raile, dum som han er.

Alt i alt, ein fin tur.
Eg vart positivt overraska over at den kvite driten faktisk kunne brukast til noko gøy.

1 comment:

Liv Tone said...

Du har blitt tikket. Se min blogg for mer informasjon :)