Tuesday, February 20, 2007

Vinter(ferie)

Joda, blir tid til avslapping i vinterferien og, men eg gjer faktisk noko nyttig og.
Tok pappa sitt råd seriøst; (Klipp håret og kom deg i arbeid gut)

Slik ser gjerne ein dag ut,
07:30 Våkne
07:45 Ringe Kine og vekke hu, sjuvsovaren!
07:55 Kjøre til jobb, sende melding til Kine.
14:00-17:00 Ferdig på jobb, sende melding til Kine
17:00 Slappe av og henge med venner, kanskje ein film? Kven veit?
Ikkje eg. Sende melding til Kine.
23.30/01.00 Legge seg. Noko eg gløymde no? Å.. ja, sende melding til Kine.

Så, som dykk ser. Det går mykje i sms og ringing. Savner jento mi ganske mykje, men det går. Såvidt.
Ellers er det forsåvidt kjekt å være heime, ikkje så mykje som har endra seg her på Stord. Slik som det sjeldan gjer.

Holla.

1 comment:

Kine:) said...

Dem som leser det her, og kjenner både meg (Kine) og Mats, vet at det ikke er jeg som er syvsoveren her. Og dem som ikke kjenner meg, ja, dere vet kanskje at Mats er litt trøtt om morran:) hehe;) *KYSS*